Otsing

Logi sisse

Preemiareis Saaremaa 201729. - 31. augustil toimus preemiareis Tõrva piirkonna (Tõrva linn, Helme, Põdrala ja Hummuli vallad) aktiivsetele noortele Saaremaale.

Alustame algusest - teisipäev, 29. august

Sõit algas teisipäeva hommikul Hummulist Kuivastu sadamasse. Esimesena külastasime Orissaares Piidivabrikut. Piidivabrik oli vanasti paadivabrik, mis on noorte poolt korda tehtud. Paate seal enam ei tehta, kuid seal peetakse vahvaid pidusid ning see aasta toimus esimest korda ka elamusfestival I Land Sound.

Edasi tutvusime Orissaare noortelinnaku ja staadionitammega, mis oli 2016. aastal Euroopa puu. Lõunat sõime Orissaare gümnaasiumi sööklas .Peale lõunat külastasime Maasi maalinnust. Sealt edasi Kuressaarde, see õhtu ööbisime me Kuressaare ANK'is. Esmalt tutvustati meile maja ning siis siirdusime koos giidiga linnatuurile mis kestis oma poolteist tundi. Peale noortekasse jõudmist vastasid 4 Kuressaare noort meie vahepeal tekkinud küsimustele. Õhtusöögi valmistasime ise ning öörahu oli kell 23.00.

Preemiareis Saaremaa 2017.aMeie teine päev Saaremaal - kolmapäev, 30. august

Hommikusöögi valmistasime ise, nagu igal õhtulgi. Päeva esimene külastus oli Kadi raadiosse. Meile räägiti raadio ajaloost, näidati ruume ja lasti ise reklaami sisse lugeda. Esimene pikem rannakülastus oli Mändjala rannas kus sai ujuda, pildistada ja välijõusaalis asjatada.

Edasi suundusime Sõrve säärele, kus tutvusime tuletorniga ning jalutasime säärel. Lõunat sõime Ohhessaare pangal. Vahepeal külastasime ka Angla tuulikumäge. Varsti jõudsime tagasi Muhu noortekasse kus see öö ka ööbisime. Tutvusime tegevustega. Õhtus oli meid kutsutud Piidivabriku erapeole, seal saime viimsegi auru välja lasta. Meile pakuti ka külastust vanas internaatkoolis asuvale näitusele, mille rõõmuga vastu võtsime. Kuna koolis polnud elektrit pidi kogu näitust taskulampidega vaatama, mis tekitas natuke kõhedust aga muutis samal ajal näituse veelgi huvitavamaks.

Kadi raadio 2017Kolmas päev - neljapäev, 31.august ja tagasisõit koju

Peale hommikusööki jätsime Orissaarega hüvasti ja sõitsime Koguva külla. Saime uudistada vanu rookatusega maju ja tegime grupipilte. Peatusime järgmisena Üügu panga juures ning sealt edasi praami peale. Tagasiteel peatusime ka Pärnus.

Reisi saab kokku võtta sõnadega: meri, hea seltskond, arbuusid ja kindlasti see imeline näitus, mida me saime külastad.

Aliise Helena Pisartšik
Hummuli Põhikooli õpilane

Pildigalerii

Preemiareis Saaremaa 2017 näitus

Reisi peakorraldaja oli Kertu Reva, Tõrva ANK noorsootöötaja. Eesmärgiks oli kasvatada aktiivseid noori, kes piirkonna ellu panustaksid ning saaksid juurde julgust otsustusprotsessides osalemiseks ning arendada noortes algatusvõimet, loovust ja ettevõtlikkust. Tegevusi rahastatakse haridus- ja teadusministri kinnitatud ning Eesti Noorsootöö Keskuse poolt elluviidava ESF kaasrahastatud programmi „Tõrjutusriskis noorte kaasamine ja noorte tööhõivevalmiduse parandamine“ kirjeldatud tegevuste raames.

Jaga seda artiklit sõpradega

Lehekülge haldab ja majutab:

MTÜ Valgamaa Noorsootöökeskus Tankla © 2009–2024    |    Saada oma uudis: tankla@tankla.net