Valgamaa noorsootöötajad, Tankla toimetuse liikmed ning muud aktiivsed noored veetsid kaks lustakat päeva,  29.-30. november Ida-Virumaaga tutvudes. Vaatamata meie varasele ärkamisele, magamatusele ja väsimusele, oli meil juba algusest peale lõbus.

Tormine Jõhvi

Esimene peatus oli Jõhvi kultuurikeskuses. Bussist välja astudes oli kohe tunda tugevat tuult. Tuul puhus nii kõvasti, et meie pisikesed Ülla, Karina ja Siiri oleks minema lennanud.

Kõigepealt oli meil hommikusöök ning seejärel jaotati grupp kaheks. Esimene grupp jäi kultuurimajja ja teine pool läks Viru vanglasse. Mõne aja pärast grupid vahetusid ning samal ajal toimus ka lõunasöök Jõhvis asuvas Ida-Virumaa kutseõppekeskuses.

Ahjusoojad pirukad

Lõpetades ringkäikudega Viru vanglas ja Jõhvi kultuurikeskuses oli kell juba üpris palju ja väljas hakkas pimedaks minema. Suundusime nüüd väikese bussisõiduga mõnekümne kilomeetri kaugusel asuvasse Maidla noortekeskusesse, kus oli väga hubane, ilus ja lisaks ka tore vastuvõtja kohaliku noorsootöötaja Gerri Alametsa näol.

Rääkisime pikalt juttu ja saime üpris häid mõtteid edaspidiseks. Seejärel paluti meid lauda, kus olid meile värskelt küpsetatud pirukad ja muudki  head. Enamus meie Tankla lehe meeskonna liikmetest istusid vastavalt enda pikkusele pisikese laua taga.

Valgakad saabusid hotelli

Kõhud täis söödud, hakkas sõit Narva poole, mis järjekordselt möödus naeru saatel. Narvas oli meie esimene peatus kohalik noortekeskus ja noorteparlament. Peale väiksest tutvustuskõnet uurisime maja peal ringi, seejärel suundusime jällegi bussi ja nüüd juba meie ööbimiskohta – hotell Ingerisse.

Esimese asjana viisime asjad oma tubadesse ära ning siis läksime üheskoos õhtust sööma. Muidugi pidid Aile ja Lauri pool restorani ümber tõstma, sest meie seltskond on nii kokkuhoidev, et peavad ühes lauas istuma.

Meiega liitusid ka Tartu Ülikooli Narva Kolledži tudengid, kellega sai meeldivalt vestelda ja küsimusi küsida. Mainiks ära ka, et meie õhtusöök oli kolmekäiguline ja nagu Triin ütles, olid need „supp, praad ja lõuna“. Peale sööki mindi jälle tubadesse ja siis võis igaüks nautida oma vaba aega.

Pisikesed üllatused

Meie, Tankla lehe toimetuse liikmed otsustasime minna poodi. Poes tekkis meil üks hea mõte. Nimelt ostsime 4 šokolaadikalendrit, millele kirjutasime peale tähtsamad Tankla lehega seotud sündmused ja meie endi nimed.

Kalendrid olid mõeldud meie jaoks tähtsatele Tankla liikmetele: Ailele, Siirile, Laurile ja Marekile. Nende üllatuste kätte andmine oli juba tükk tegemist. Lõpuks kirjutasime neile pisikesed kirjakesed, kuhu oli kirjutatud, et ootame neid 00.00 lifti juures.

Meie olime juba 5 minutit varem kohal ootamas. Kui kell hakkas tiksuma juba üle südaöö, hakkasime kahtlema, et ehk nad ei tulegi, unustasid ära või midagi muud, kuid siis oli kuulda kuidas meie pea kohalt kostus tuttav naer – Siiri oli ilmselt koridori jõudnud.

Tänasime neid Tankla eest ja andsime neile nende üllatused. Ülejäänud õhtu möödus igaühel oma tegemisi tehes.

Raske hommik

Hommikul vara käis Aile kontrollimas, kas kõik on ärkvel. Kõige raskem oli üles saada Triinu, isegi mõte hommikusöögist ei suutnud teda silmi avama panna. Lõpuks siiski otsustas ka tema ärgata.

Hommikusöögil jäid lauad õnneks ümber tõstmata, liigutati kõigest toole. Peale söömist pakiti oma asjad ja mindi bussi.

Päkapikk meil külas käis

Bussis oli öösel päkapikk Siiri istme märjaks teinud, seega pidi Siiri kolima täitsa bussi teise otsa, kus oli samuti päkapikk käinud ja jätnud meile kommikoti koos kirjaga. Kommid jagatud, sõideti Narva linnusesse.

Peale väikest linnaga tutvumist läksime Tartu Ülikooli Narva Kolledžisse, kus räägiti lähemalt nende õppetööst. Veel paar väikest vahepeatust ja siis läksime juba tutvuma Sillamäe noorsootööga, saime võimaluse käia ka mere ääres.

Seejärel algas sõit meie viimasesse peatusepaika – Kurtna noortekeskusesse, mis oli samuti väga ilus, avar ja hubane. Järjekordselt kuulasime juttu ja tutvusime majaga.

Sellega meie õppereis lõppeski ja märkamatult oli kätte jõudnud hetk tagasisõiduks koju. Sõidu ajal oli näha reisijate nägudest kerget väsimust. Siiski meeldis reis kõigile ja muljeid oli veel pikalt kuulda!

Keidi Tamm, Tankla reporter
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Jaga seda artiklit sõpradega

Lehekülge haldab ja majutab:

MTÜ Valgamaa Noorsootöökeskus Tankla © 2009–2024    |    Saada oma uudis: tankla@tankla.net